soncahilbukucuu Bende aynı şeyi başka yerde yazdım sabah. Mail atarım dönmezler on güne dönerler. Askı meselesi ayrı zaten, 15 gün askıyı 30 güne çıkartırlar keyfi. Atatürk’e hakaret edeni sitede tutarlar, sürmezler. (modannelerden bahsetmiyorum, görevlerini biliyorum) Böyle bir platformda onca insan askılara rağmen hala duruyor fakat bir reklam sıklığı bile ayarlanmıyor hala izletiliyor sık sık. Hiç profesyonel değil.