Hemdem__ Elfgrn 2 gün annemde kaldım çok dikkat edemedim ama çok da salmadım tartı gününü bekliyorum 🤣🤣
Elfgrn Hemdem__ Afiyet olsunnnnnnn bende 2 gibi yemeğimi yedim. Cacık Kabak yemeği İnşallah daha yemeden bitireceğim günü bünyemi alıştırmam gerekli anca az uzun aralıklarla yapınca alışıyor bünyem olacak inşallah
Elfgrn Hemdem__ Afiyet olsun bol eksilerimiz olsun şöyle 25-35 eksilerimiz olsun daha da fazlası eksiler olsun 🤣🤣
Gul-42 Elfgrn 4. Haftam pazartesı bıtecek kontrolum var ıste ama takılı kaldım 65 lerde 64 goremıyorum😔
Elfgrn Gul-42 Kilit kilo Allah yardımcın olsun sakin pes etme ben ettim sonra dikkat etmedim şimdi sıfırdan başladım. İnanıyorum bu sefer başaracağız ♥️♥️♥️