Günaydınnnnnnnn
Dün gece bok Gibi geçti. Hiçbir şeye halim yok tüm canım çekilmiş gibi hissediyorum. Sadece su içtim kahvaltımı daha yapamadım. Kızım inatla uykusunda debelenmeye devam ediyor geceleri o yüzden üzerimden tır geçmiş gibi hissediyorum.
Sizler nasılsınız hanımlar diyet nasıl gidiyor ♥️
Pazartesi sabah tartı günümüz unutmayın . Benim tel kırıldı liste yapmıştım onda kaldı hala yapılmadı tel o yüzden gören tüm bacilarimi pazartesi tartıya bekliyorum