zumzum55 melekler koruyor. Ben inanıyorum. Benim bebeğimde 3 aylıkken mamasını içiyordu, biberonu yastığa dayalı ordan içiyordu öyle. Bende bitince alıcam tabi bineronu örtücem oğlumu. Ben uyuyakaldım. Uyandım baktım oğlumun biberonu masaya konmuş, üzeri örtülmüş.. yavrularımız zaten melek