mamabear_
Aslında alakası var, yukarıda bir arkadaşa bu örneği verdim, tuvalete giderken ağladığında ne yapıyorlar onu merak ediyorum? Ağlamasın diye tv telefon açan da çok okudum burda. Hangisi mantıklı peki? Tuvaletteyken ağlaması mı, televizyon açmak mı 5-6 aylık bebeğe?
Bebek bu her şekilde ağlayacak anneyle yapışık olmak isteyecek ama biz de insanız ya hani bir şekilde ayrı bir şekilde duş almak, yemek yapmak, tuvalete gitmek gibi insani ihtiyaçları karşılamak için ağlamasın diye panik olmaktansa iletişimde kalıp sürekli anlatıp konuşup anlaması için ağlamasına müsaade edilmeli.