Rosebud10 Kızlar günaydın 6 buçuk aylık oğlum var kırkından beri sürekli mızmız huysuz ben ağlamasın diye her ağladığında müdahale ediyorum acaba yanlış mı yapıyorum çevrede alıştırmışsın diyenler oluyorlar oturup ağlamasını bekleyemem kimim rahat etmiyor bırak ağlasın diyorlar sizin düşünceniz nedir ben mi bu şekilde huy edindirdim
gizememre Rosebud10 valla ben hiç o bırak ağlasınlarcılardan olamadım 1 tane çocuğum var niye ağlasın yahu alıştırmışsam alıştırmışım halimden memnunum 🥰
Rosebud10 gizememre gamsız olursan çocuk alışır rahat eder diyenler mi dersin bir yandan mantıklı sanki ama dayanamıyorum ki gözümün içine bakıp ağlayınca
gizememre Rosebud10 canım şöyle söyleyeyim hiç ağlatmadım şu an 10 ay 10 günlük hiç de ağlak bir bebek değil çok şükür aksine ağlaya ağlaya buna alışabilir de
Rosebud10 perla_ ben ağlatmıyorum da çevrede öyle diyor tam ağlama değil aslında sıkıldım beni al ağlaması gibi biraz kendi kendine oynasın diyorum ağlıyor
perla_ Rosebud10 benim oğlumda böyle kuzum sıkılınca kucak istiyor hele beni kucağıma aldığım gibi susuyor gülmeye başlıyor
Teletabianteni Bana da bir iki bırak ağlar ağlar sen müdahale etmeyince susar dediler. Benimki sürekli kucak istiyor. Yere bıraktığım gibi kiyameti koparıyor. Yemek şöyle dursun lavaboya dahi gidemiyorum. Sadece bir kere deneyeyim iki dakika dedim. Benimki normal ağlamadı boğazını yırtarcasına ağlamaya başladı. Dedim hiç gerek yok denemeye bıraktım. O nasıl isterse o. 😁
organikirmik Rosebud10 valla türlü türlü zorluklarla 9 ay karnımızda taşıyıp bi ton ağrı acıyla doğuruyoruz. Ağlasın diye değil 😅 ağlatamam hiç. 2 gece önce gece uyurken öyle bi ağladı ki odaya nasıl girdiğimi bilemedim parmağımı çatlatmışım komodine son hız girdiğim için.
eceonon Rosebud10 seviyesi önemli bence, bebek her zaman üzgün diye ağlamaz. Mesela canı acıyorsa ağlıyorsa alın tabi hemen veya açsa, korktuysa… ama sıkıldığı için ağlıyorsa biraz ağlamasına ve kendini sakinleştirmeyi öğrenmesine müsade edebilrsiniz.
Rosebud10 Benim ki çok ağlak ya bir yere gideyim burnumdan getiriyor karnı tok uykusunu aldı altı temiz canı sıkılmasın diye de her şey yapıyorum bence ona rağmen babasıyla benden başka kimse de durmaz desteksiz büyütüyoruz sürekli mızmızlanması çok yoruyor ondan dedim mızmızlanmasana izin vermeli miyim diye
minikada10 Rosebud10 aynısıyım tıpatıp 6 aylığız şuanda dün bir misafirliğe gitttik burnumuzdan geldi ve evet bizde desteksiz büyütüyoruz eşimle ikimizin perti çıktı
hafizevr Rosebud10 en sinir olduğum cümle ya varya banada söyleyenler oluyordu artık tersliyorum. Alıştırdım mı benim oğlum benim bileceğim iş onlar mı bakıyor ? Bebeğimi neden ağlatayım. Bebek adı üstünde. Çocuk olsa tamam her ağladığı yapılmaz bir şekilde orta yolu bulursun bebek bu ağlatılır mı. Lütfen sen o konuşanlara ağzının payını ver ve bebeğini ağlatma.
cikolatahurma Rosebud10 benim kaynım kaynanam gorunceler hep ağlasın ağlasın ciğerleri açılsın dedikçe ben onların ciğerlerini acicaktim az daha neyseki kaynım evleniyor karısı dogursun aynısini bende soylecem beklemedeyim🤭🤣
benanas Rosebud10 bilinçsiz halimde bende ilk ağlatmayı denedim aglar aglar susar diye. Kolikti bu arada sabah aksam uyumazdı. Aglamaktan artık morarıyordu cocuk. O yuzden ağlatmam😂
minikkusum33 Rosebud10 ne ağlat nede ağlatma bende sizin gibiydim hiç ağlamasına izin vermedim her istediği olsun kafasindaydim ama şimdi çok pişmanım oğlum 3 yaşında ve şimdi baş edemiyorum alıştı her şeyin yapılmasına şimdi izin vermediğim zamanlarda dayak yemiş gibi ağlıyor ve susmak bilmiyor bence herşey dozunda olmalı
Rosebud10 minikkusum33 bir yandan da bundan korkuyorum aslında şimdiden alışırsa diye of annelik bitmek bilmeyen sorularla dolu ya ne yapsam doğru olur diye düşünmekten kafayı yicem
patlakprezervatif Her şey dozunda yeterli diye düşünüyorum. Ağlaması onun kendini ifade etme şekli. Her şeyini ağlayarak anlatıyorlar sonuçta. Kıyameti kopartsın demiyorum ama hiç ağlatmamaya çalışmakta doğru gelmiyor
beybitolat Rosebud10 ay ıh dese yerimden fırlarım. Niye ağlasın oğluşum. Bu zamanları bi daha gelmicek hep benle olsun yeterki ağlamasın🥰🥰
bianneo Rosebud10 o aylarda ağlatmak olmaz gerçekten anneye ihtiyacı olduğu için ağlar ama 10 -11 ayı geçince farklılaşıyor ben izin veriyorum ağlamasına susuyor zaten yerde onunla oynayınca sıkıntı yok ama yemek yaparken çamaşır katlarken vs ağlamaya başlıyor kucağımda olmak istiyor o zaman almıyorum kucağıma eline bir şeyler veriyorum tamam oynamaya başlıyor zaten bir yerini acıtıp ağlarsa anlıyorum dilinden hemen yine müdahale ediyorum