meleklerinannecigi
Çocuklarınıza oyuncak mı alıyorsunuz? Yoksa yuva arayan bir can mı?
Lütfen ikisini de sahiplenmeyin mümkünse siz onlar oyuncak değil can ve bakımları da çetrefilli ne yazık ki. Köpeği iki çocukla en az iki kere sabah akşam dışarı çıkarabilecek misiniz? Ya da kedinin tuvaletini sürekli temizleyip dezenfekte edip çocukları onun tuvaletinden ve pisliğinden uzak tutabilecek misiniz? Sonrasında kendini barınakta bulacaksa eğer girmeyin bu topa derim.
8 yıl boyunca baktığım köpeğim bebeğimi 2 defa ısırdı. Gezdirmesi de cabasıydı(asansörsüz apartman en üst kat evim) başta sahiplenirken bunları hiç düşünmemiştim ve şimdi çok üzülüyorum onun vicdan azabını çekiyorum. Evden uzaklaşamıyorsun, bakacak birisini arıyorsun sürekli.
Bunları yaşan olarak tavsiyem var size sahiplenmeyin. Odalarına koyacağınız peluş oyuncak önerebilirim oynamaları için isterseniz.