meleklerinannecigi bizim üç kedimiz var, bebeğimle de anlaşıyorlar çok şükür. Kedinin bakımı, köpeğe oranlar zor değil ama zorlukları da var. Bir kere çok tüy dökümü oluyor, kumlarını eve dağıtıyorlar, kediler bir de laf dinlenmezler, eşyalarını tırmalarlar ve zarar veriler. Bebekler çok darlarsa patileyedebilirler. Kum temizliği de önemli. Bunları söylüyorum ki baştan zorluklarını bilerek sahiplenme kararı verin. Bir de çocuklarını için alerji riski var tüye hem kedi hem köpek için. O yüzden eksilerini de düşünüp karar verin, sahiplendikten sonra başkasına vermek hayvana eziyet çünkü.
Çocukların hayvanlarla büyümesi çok güzel bir şey. Ben kedilerimi çocuğum gibi seviyorum, onlardan asla vazgeçemem. İyi ki de varlar, bebeğime de çok faydalı olduklarını düşünüyorum. O yüzden hiçbir zorlukları gözüme gelmiyor.
Belki biraz küçük çocuğunuzda büyümesi daha iyi olabilir sizin için. Üç çocukla uğraşacaksınız gibi düşünün.