elfdor evet doğduğu günden beri kullanıyorm aldıgım en dogru sey olmuş olabilir. Ben pandemiden önce çok gezerdim araba önemliydi yani, oyüzden rahat bsey bakıyordm çok araştırdım alırken tek elle açılıp kapanıyor bebek kucagımdayken açıyorum rahatça. Cok cok hafif bir araba özellikle sürüşü yormuyor çok memnunum yani. Bagajda yerde kaplamıyor pek. Okadar seviyor ki içinde uyutuyorum bazen. Oğlum 7 aylık 2 bucuk yasındaki yegenim bile birkeresimde içinde uyudu yani içide oldukca kullanıslı tam yatıyor olmasını sevmiştim dışarda uyudugunda tentesi tamamen kapanabiliyor yani saydıkca sayabilirim😂 abartı geliyor çogu insana ama hem bebek için hem bizim için araba çok önemli bence fiyatına degerdi oyüzden 😌