BurcuMasal Merhaba anneler travel kullanıyorum ama İstanbul içi ulaşımda çok zor sizlerden hafif,katlandığında az yer kaplayan(hatta uçakta el bagajı olanlar da olabilir),tam yatan baston puset tavsiyesi istiyorum şimdiden herkese teşekkürler🌸
mrs_happy BurcuMasal casual quatro benımki🤦🏼♀️ O trawel sıstemı warya allah bıldıgı gıbı yapsın 😂😂 aldık 7 aydır burnumuzdan geldı bıryere sıgmıo hantal 🤦🏼♀️Bir kişide demedı almayın diye 😂😂 baston bakıyorum surda beklım 😂
Ankarali mrs_happy aynen yaa aklıma tüküreyim diyorum ama abim gil almışlardı benden önce onların tavsiyesi ile aldım aşırı aşırı pişmanım 🤦♀️ şuan 9ay bitmek üzere baston bakmaya başladım resmen işkence çünkü bizim araba. Lite wey 3 bakıyorum tüm yorunlar güzel. Ohlala da güzel ama tekerleği bozulmuş bir kaç sonra bir kaç kişide
Newmom34 Ben kraft cockpit kabin boy kullanıyorum tavsiye ederim.Tam yatıyor tek elle açılıp kapanıyor ve 4-5 kilo ağırlığında çok pratik
Ebruomer İnglesina zippy light kullanıyorum çok memnunum aynı markanın quid yada quad modeli olması lazım kabinde küçücük yer kaplıyor sürüşü çok hafif insanı yormuyor
elfdor Ebruomer merhaba , acaba hala kullanıyor musunuz bebeğiniz kac aylık, tek elle acılıp kapanabiliyor mu? Malum bu dönem gidip deneyemiyoruz netten en icime sinem bu oldu ama bir kullanana da sormakta fayda var😇
mrs_happy Ankarali ya bagaja sıgmaz eve sokarım katlanmaz cıkarman gerekıo otobuse bınmedım hıc ama dusunemıyorum kaldıramamkı cok agır kesınlıkle pısmanlık
Newmom34 Demeyi unuttum birde kapandığında valiz çekeceği gibi bir yer var o tutma yerinden valiz gibi çekebiliyorum
BurcuMasal Newmom34 evet arabayı gördüm e bebekte sadece kış için uygun mu diye sormak istedim o zaman ondan bakayım ben
durununannesi18 Bende travel alıp pişman olanlardanım. Kabin tipi baston arıyorum ama fiyatlar pahalı biraz. Baktıklarımdan birkaç tanesini söyliyim size; Kraft venice Joie litetrax Joie nitro lx Wellgro kabin tipi
Haticek Kesinlikle joie litetrax 4 öneririm bende 6 ay travel sistem kullanıp sinir krizi eşliğinde bastona työnelenlerdenim . Aşırı aşırı memnunum yağ gibi kayıyor
Haticek BurcuMasal katlandıktan sonra bavul sistemi şeklinde çekerek hareket ettiriyorsunuz . İnanın çok güzel donanımı tek bi kötü yanı var tek taraflı
Ebruomer elfdor evet doğduğu günden beri kullanıyorm aldıgım en dogru sey olmuş olabilir. Ben pandemiden önce çok gezerdim araba önemliydi yani, oyüzden rahat bsey bakıyordm çok araştırdım alırken tek elle açılıp kapanıyor bebek kucagımdayken açıyorum rahatça. Cok cok hafif bir araba özellikle sürüşü yormuyor çok memnunum yani. Bagajda yerde kaplamıyor pek. Okadar seviyor ki içinde uyutuyorum bazen. Oğlum 7 aylık 2 bucuk yasındaki yegenim bile birkeresimde içinde uyudu yani içide oldukca kullanıslı tam yatıyor olmasını sevmiştim dışarda uyudugunda tentesi tamamen kapanabiliyor yani saydıkca sayabilirim😂 abartı geliyor çogu insana ama hem bebek için hem bizim için araba çok önemli bence fiyatına degerdi oyüzden 😌