Bebekligiller Dlkuzn lekelenme için bişey diyemem. Benimde kahverengi lekelenme geldiğinde anlamıştım hamile olduğumu. Ama değerleriniz çok normal. İyi oranda artmış. Umarım istediğiniz gibi olur. Rabbim yardımcınız olsun.
Dlkuzn Bebekligiller bu değerlere göre vajinal muayenede hiç bişey görmemeleri normal mi rahim duvarı bile ince gebeliğe hazırlık yok dediler zaten bebek planlamadık ama ne yaşadığımı bilmemek korkutuyor
nurhs Dlkuzn ben daha önce kimyasal gebelik geçirdim betam yüksekti sonra yükseldi mı tam bilmiyorum ama sonrasından kendi kendine düşük oldu ama o düşük sayılmıyormuş. Çünkü ne bebek oluyor ne de kese içiniz boş oluyor
nurhs Dlkuzn hayır geçirmedim kendi kendine düştü ve bir hafta sonra kan verdim içimde bir şey kalmış mı diye