Dlkuzn ben 1,5 aylıktı öğrendiğimde. Benim değerim sizinki kadar yüksek değildi 200lerdeydi hep bi 50ye düşüyordu bi 200lere çıkıyordu. Kanamam 1,5 ay sürdü. Dış gebelik dediler zaten sağ tüpümdeydi aşırı sancı çekiyordum. Kürtaj oldum. Kürtajdan sonra kendi kendime düşük yaptım evde. Size iğneyle düşürme yaptırırlar ama geç kalınmaması gerek evet insanı ölüme götürüyor. O yüzden doktorunuz ne diyorsa dinleyin asla ertelemeyin