simseklivekalpli Merhaba benimki de İOS fakat böyle herkese sorunu tek tek soracak mısınız? Ne zaman bitecek bu durum? Size söylemiyorum asla sizi biliyorum fakat toplu askı işlemleri yada silinecek bir post olduğunda direkt işlem yapılıyor, bir ekibin olduğunun farkındayız yani. Fakat ne maillere, ne sorunlara hızlı geri dönüş yapılıyor. Maillere de hızlı dönüş alamadığım zamanlar oldu. Ben bu sorunlardan çok rahatsız oluyorum şahsım adına, kullanmayı sevdiğim bir platformda profesyonellik olduğunu düşünmüyorum. Umarım çözüm bulunur. @NaimeYilmaz