Bu ne reklam ya bir posta girip iki yorum okumadan 5 tane reklam izliyorum ne Amazonmus kaç para aldınız da bitmek bilmiyor. Ücretli yapın uygulamayida kurtulalım bu eziyetten ya. Yıldım valla 3 gündür çocuk uyuturken şurda iki geziyim diyorum stres olup kapatıyorum…..