redizepol1 çok geçmiş olsun . Ateşim vardı demişssiniz ama ateşinize dikkat ederek , ince bir yelek tarzı bişey sırtınızı ve ayaklarınızı sıcak tutmak için çorap kullanmayı bi deneyin. Bu yaz gününde hele lohusayken çok zor biliyorum ama aklıma gelen bu çünkü bnde çok şiddetli ağrı yaşamıştım sezaryen bölgemde bağıra bağıra ağlayıp acile gittim bişey oldu diye sezaryen le ilgili hiç anlamlı birşey bulamadım doktor ,ebeler falanda gaz kaynaklı ağrı olabileceğini söyledi