redizepol1 Kızlar bugün taburcu oldum. Dün gece gaz çıkarmıştım zaten. Ama bugün eve geldiğimden beri gaz sıkışması yaşıyorum. Zaten çok kötü bir ameliyat geçirdim. Hem dikişlerim ağrıyor hemde gaz sancısı yaşıyorum. Öyle böyle değil. Ne yapabilirim uyuyamıyorum 😭
fatmanur0 redizepol1 Bende sezeryan doğum yaptım rezene çayı kullandım günde üç kez hem gaz cikartmama yardımcı oldu hemde sütümun gelmesine
redizepol1 fatmanur0 Ymomm senayaltun Hepsini yaptım ama yok olmuyor hoşaf resmen 6-7 tabak tükettim. Rezene 2 bardak içtim bugün birde dut kurusu kaynattım. Aman Allahım bu nasıl birşey. Ölüm gibi. İlkinde çok rahattım. Bu ameliyatım çok zor geçti 40 derece ateş ile girdiğim için 3 defa tansiyonum düştü ameliyatta üstüne şoka girdim. Buna bağlı birşey olabilir mi. Sabah doktora mı gitsem dayanamıyorum :(
senayaltun redizepol1 Canım bende gaz sancısı çektiğimde doktorum oturmayacaksın bol bol yürüyüş yap beni o rahatlatmıştı bende çok kötüydüm
redizepol1 Ymomm ateşimi ameliyathanede farkettiler. O ana kadar yoktu. Griptim ama ateşim sonradan çıkmış bende farketmedim hiç. Biri iğneyi yaparken diğeri sakın yapmayın dedi ama iş işten geçti. Sonra zaten içerde tartıştılar. Doktorumda korkma halledicez dedi. 3 defa tansiyonum düşünce bende korku panik oldu şoka girdim. Baygınlık geçirdim ay çok kötüydü :( ağlamaktan nefesim kesildi. Doktorumda hızlı hızlı davranmaya çalıştı sanırım o da panikledi. Kabus gibiydi gerçekten
redizepol1 Kayraaaaaa Daha yemek yemedim korkudan hep çorba içtim yarın katı gıdaya başlayacağım artık. Doktorumda başlayabilirsin demişti bugün çıkarken . Teşekkür ediyorum 🤍💓
Ymomm redizepol1 ayy çok üzüldüm cidden hiçbir detay atlanmamalı Allahtan ihmal olmamış 💕çok geçmiş olsun bir an önce toparlanırsınız umarım hiç korkmayın beslenirken bir şey olacak korkusuyla da rahat olamıyorsunuzdur
Kayraaaaaa redizepol1 ne kadar erken yersen okadar hızlı cıkaırısn bende taburcu olmak ıcın çıkardım demıstım çünkü ayaklarını da sıcak tut mutlaka terlıksız çorapsız gezme
begonvil00 Şu bebeklere verilen nurse harveys gaz şurubu varya sezaryen olduğumda o gaz sancısıyla gözüm bişe görmedi o şurubun yarısını tepeye dikmiştim 😂😂 işin komik yani işe yaramıştı
redizepol1 Ymomm Evet gerçekten o an öldüm diğer tarafa gittim sandım tepemde beyaz ışıkta olunca 🤣🤣🤣 ak sakallı dedeyi görseydim tamamdı o iş. Çok teşekkür ederim 💓 gerçekten korkumdan yiyemiyorum ama inşallah yarın normal yemek yemeye başlayacağım
redizepol1 Kayraaaaaa ay hiç çorap giyme alışkanlığım yok ateş basıyor birde. İşe yarıyorsa vallahi giyerim 🥹
dunnobeck redizepol1 Benim maalesef 3 gün sürdü, ne yaptıysam geçmedi. Çok ağrılı bir süreçti ama 3 gün sonra hiçbir şeyim kalmadı. Doktorum sade kahve, bol bol yürüyüşü önerdi, bir de yürürken sakız çiğne demişti
redizepol1 dunnobeck 3 gün müüüü 😭 ay nasıl dayandın bu sancıya. Hep şekerli kahve içtim ya yarın sadeye geçerim 🤍