Bizdede meme reddi oldu
Doğduğunda memeyı tutamıyor dıye bi arkadaşım sağıp ver dedi sarılık olmasın dıye hep sağıp verdım bu kez memeyi almak istemedi biberona alıştı keşke arkadaşımı dinlemeseydim
Çok zorlu bir süreç geçirdik 3 ay boyunca ama hiç pes etmedim sürekli memeyı vermeyı denedim ten teması yaptık uykusunda verdim çok şükür zamanla alıştı.