aysenur1205 benimki de ilk iki ay sağarak beslendi. Doktor hayır emzireceksin dedi. Sağmak resmen çile. Emzirmek büyük rahatlık. Ayakta gezerek emzirin. Gazı varsa emmek istemiyordur. Karanlıkta banyoda suyu açıp emzirin illaki alışacaktır. Şu an 9,5 aylığız 2 aydan sonra memeye başladık şükür