simseklivekalpli agustosbocegim okul kuralları, devamsızlık süreci, para vs yazıyordu 2 hafta olacak açıkçası resmini çekmedim tam hatırlamıyorum.
agustosbocegim simseklivekalpli bende öyle bir belge yoktu ve veli formu vardı ve orda sadece IBAN yaziyordu
Blackcloud agustosbocegim Sizden istenen ücret kadar hemen hemen. Sanırım herkesten isteniyor, mecbur verilecek.
Seyma_29_ agustosbocegim ben dün okula gittim belge olarak neler lazım diye.Paradan bahsetmediler.Kayit haftaya bizim
agustosbocegim Seyma_29_ haftaya kaydedince bilgilendirebilir misin kayıt parası istenip istenmedigini
ArsAyz agustosbocegim Eskişehir 😂 Devlete bağlı anaokuluna göndericem. İlkokul içinde olan da aylık 1000 lira dedi malesef
ArsAyz agustosbocegim Anaokulu 5 yaşa göndericem. İlköğretim düzeyi de 1000 lira canım işte 😂 Herhangi bi belge yok malesef