simseklivekalpli hayır ya açıklama yapıldı alamazlar ödeme devlettin çıkardığı bir sistem neden ödeme yapılsınki size gerekli videoları ve belgeleride paylaşacağım ödenmez olursa istenirse şikayet etmeleri önerildi ve ben yaptım cimere paradan kesinlikle kaçmıyoruz herşey çocuklarımız için öncelik onlar ama fazla akıllılık ve kurnazlık ta olmaz yeme içme eşya kırtasiye bizden ki daha rahat böyle bana göre aksine birde ev adresleri daha uzak olanlardan ekstra bir ödeme alınıyor ayreten sınıf ablaları için ise her ay velilerden 500 istendi çok saçma devlet zatten o ablayı veriyor atıyor yanınıza daha ekstradan ücret ne alaka ya devletin verdiği ablalar yetmiyordur onlar 2 çalışan daha alıp ya öğretmenlerin maaşlarından vericek E veremeyeceğine göre velilerden alıyorlar itiraz edenide köşe ye çekip taksit taksit kayıt parası alıyorlar yani eyer öyle bir şey olsaydı korkmazlar ve gidip şikayet edebilirsiniz yasal derlerdi bu yasal değil isteyen olursada cimer üzerinden lütfen şikayet edin milli eğitime