aselkussum evet bir de o var maalesef 39. hafta doğum yaptım doğuma girene kadar hiçbir şeyim yoktu doğumdan sonra eve geldim karnım küçülmeye başladı doğum sürecinde yağ kullanmıştım hiçbir sorunum yoktu şimdi aynaya bakıyorum göbek deliğimin sağ tarafında 2-3 tane uzun uzun çizgiler var kendimde milli sporcuyum eşim çok kasma sporcusun spor yaptıkça hafifler vs diyor ama bilemedim