fatmakstk Kızlar bu Linea nigra kahverengi çizgi ne zaman geçer herkesin hormonlar bir çalışmıyor farklıyız ama çok sinir bozucu, doğum yapalı 45 gün oldu eski kiloma döndüm fakat o kahverengi çizgi kaldı herhangi bir krem yağ vs sürmek gerekiyor mu ?
beybiliko fatmakstk tamamen geçmesi 3 4 ayı bulur, banyoda hafifçe kese yapmak iyi geliyor, bunun dışında herhangi bir şey yapmadım ben
KendiEvimdeDeplasmandayim fatmakstk bende bu kadar uzun duracağını düşünmemiştim hiç renginde açılma da yok aynı şekilde hala
fatmakstk KendiEvimdeDeplasmandayim havalar yaz şu an 1 ay sonra spora başlıycam kötü görünüyor bakalım yine de o bölgeyi nemli tutayım
KendiEvimdeDeplasmandayim fatmakstk şimdi hamilelik fotolarına baktım da rengi açılmış aslında ben farketmemişim sürekli görmekten. Geçecek heralde yakında. Kişiden kişiye de değişir belki sizinki hızlı geçer umarım
aselkussum fatmakstk 9 aylık kızım belli belirsiz tamamen kaybolmadi ama çok detaylı bakınca belli oluyo
fatmakstk aselkussum Çok uzun süreler bizde mi sorun var 🤭 sosyal medya da doğum yapmış 2 ay sonra tatile gidenleri görüyorum ne çizgi var ne karın şişliği 😥
aselkussum fatmakstk herkesin vücudu çok farklı geçici bı durum bu çizgi asiln sorun çatlaklar bence 🥲 yani birden catladim catlamadim hatta yarıldım son 2 hafta kala açanlar da muhtemelen olmadığı için aciyolar zaten çoğunlukta illaki kalmıştır göbek çizgi çatlak
fatmakstk aselkussum evet bir de o var maalesef 39. hafta doğum yaptım doğuma girene kadar hiçbir şeyim yoktu doğumdan sonra eve geldim karnım küçülmeye başladı doğum sürecinde yağ kullanmıştım hiçbir sorunum yoktu şimdi aynaya bakıyorum göbek deliğimin sağ tarafında 2-3 tane uzun uzun çizgiler var kendimde milli sporcuyum eşim çok kasma sporcusun spor yaptıkça hafifler vs diyor ama bilemedim
fatmakstk aselkussum evet bir de o var maalesef 39. hafta doğum yaptım doğuma girene kadar hiçbir şeyim yoktu doğumdan sonra eve geldim karnım küçülmeye başladı doğum sürecinde yağ kullanmıştım hiçbir sorunum yoktu şimdi aynaya bakıyorum göbek deliğimin sağ tarafında 2-3 tane uzun uzun çizgiler var kendimde milli sporcuyum eşim çok kasma sporcusun spor yaptıkça hafifler vs diyor ama bilemedim