elizsimay merhaba , o görmüş olduğunuz yazımdan sonra yine maalesef tekrarlar oldu , bezi de bırakmıştık yine de oldu bu kez voiding sistoüretrografi çekildi (sondalı film diyorlar )çok şükür onda da bir şey çıkmadı , sonra çişin bi cihaza yaptı bir de öyle bakıldı içeride çiş mi kalıyor diye çok az kalıyormuş mesanede çiş onun için de çişe gittikten sonra 10 dk geçsin yine götürün tamamen boşalsın dedi doktor. Şimdi çocuk Endokrinoloji ye götürdük bu doktor çözecek gibi görünüyor ama bakalım inş çözer cumartesi tekrar gideceğiz. Bizim hem idrar yolu tekrar ediyor , hem kabızlık sürekli var ve bunları takip eden iştahsızlık. Ama çok şükür 🧿 bir süredir temiz çıkıyor idrar sonuçları biz kabızlık ve iştahsızlık diye gittik enfeksiyon şu an yok ama sık tekrar ediyordu deyince ona da bakacak. Hepsi birbiri ile bağlantılı bence dedi. Film çekildi MR çekilecek. Burada da çözülmez ise başka şehirde bir doktor önerildi ona gideceğiz ☹️ İnş gerek kalmaz.