Icot Aynen canım bende çok yoruldum bir aylıktan beri dört veya beş kere idrar verdirdim elimde kutu ile üç kere de doktor sonda ile aldı çünkü ben idrar torbasını beceremiyorum takmayı kız bebeklerde çok zor iki idrarnı verdirirken benim yüzümden kültürde bakteri çıktı hastaneye git gel bıktım korkar oldum her kültürde üreme olacak diye o poşeti nasıl takmam gerekiyo bilmiyorum Ya birde hala her gün şurup ver çocuğum ilaç içiyo doğduğundan beri yoruldum artık