gokceminaa bebek2anne1 ya bu sorun için golden goatı da öneririm size aylık 1 kilo alıyor suan beneğim 3 aylık
bebek2anne1 gokceminaa benim kızım 7 aylık olcak onuda denedim içmedi sevmedi golden goatı zaten sürekli kabızdı biz o yüzden bebelac goldu aldık evet kaka yaptırıyordu maalesef kilo alımında iyi değildi o yüzden aptamile geçtim inşallah bu yarar
gokceminaa eozlem ya çok enteresan peki bozuk olduğunu nasıl farkettiniz hiç başıma gelmedi olaki gelirse diye soruyorum birde nereden irtibat kuruyorsunuz acaba
eozlem gokceminaa mutlubebekler.com sitesinden ulaşabilirsiniz. Kokusundan ve tadından direkt anlaşılıyor zaten. + Çocuk da içmiyor o kadar kötü 😂
leylaaksuu gokceminaa 6. ay dolunca 2 numarasını kullandık 15 gün falan sürekli durmadan kaka yapıyordu gold renginde günde 2 3 kez yağlı gibi çokça yaramıyor herhalde dedim sma comforta döndük şimdi günde 1 ya da 2 günde bir nornal yapıyo
agsss gokceminaa oglumdada Bebelac Gold kullanmıştık şimdi kızım 3 aylık ondada kullanıyorum kilo alimida iyi en az 700 grm aldı ayda