Ne kabızlık yapıyor ne bir şey. Çocukta öyle mama şişliği de olmuyor gayet yerinde kilo aldı prematüre bebeğim ve yaşıtlarını yakaladı. 11 aydır kullanıyorum. Yalnız şöyle bir sorun var son 2 seferdir eczaneden almama rağmen kutunun içindeki bir paket bozuk çıkıyor. Dağıtıcı firma ile mı alakalı bir seride üretim hatası mı var emin değilim. Yine de firmayla iletişime geçince sizden ürün iadesi istiyorlar ve yerine fazladan bir kutu daha yolluyorlar 😂 eczaneler de bozuk çıktığı zaman değişim yapıyor bu arada.