esrabade Birprensannesii__ sadece ilk çıkarken kasınıyor o da herzaman değil bazen acıyor ama bunlar herneyse
Nkocak esrabade genelde batma acı hissi verip bütün vucuda yayılır benim dediğim inşallah değildir tabi basit bir egzama veya alerjidir şu sıralar herkes de bir alerji var
esrabade Birprensannesii__ evet ama sadece bu lekeler çıkarken yeni oluşurken yani sonrasında acı hissi oluyor