esrabade doğumdan sonra sürekli ellerimde bunlardan çıkıyor kasıntı ile geliyor acı ve batma oluyor sonrasında özellikle sabah uyanır uyanmaz oluyor suya girince ellerim daha çok oluyor artık ayaklarımda da çıkmaya başladı piskolojim bozuldu artık kaç kez gittim cildiyeye hemen kendiliğinden kaybolduğu için bir türlü elimde çıkmış halde dr gösteremedim randevu bulamıyorum bana zaten cilt kuruluğu dendi ama sanmıyorum bunun cilt kuruluğundan olacağına böyle bir şey başına gelen var mı ?