AlparslanMom61_ burckayralc 4. Aydan sonra kilo alımı zaten azalırmış. 🤭 şuan bi takviye kullanıyorm bende o iyi geldi gibi
rumtekin AlparslanMom61_ AlparslanMom61_ inşallah biran önce çoğalır 🥰 lekelenme yada regl oldu mu sizde? . Benim biraz lekelenme var acaba ondan mı azaldı diye düşündürdü (gerçi stresli bir dönemden geçtim onunda etkisi olabilir azalmasında)
AlparslanMom61_ rumtekin kız nisanda doğurdum mayıs da adet oldum hemen hahshahaha onunda etkisi olabilir ya
rumtekin AlparslanMom61_ aaa aynıyız o zaman nisanın kaçında doğdu? 😅 Bende 40ımda adet oldum birde şimdi lekelenme ağrılarım var
hlyaakky Merhabaa 14 nisanda doğum yaptım 1-2 gündür sütümün azaldığını hissediyorum solgarın brew yeast ını nasıl kullandınız acaba günde kaç tablet? Kaç günde tıpladınız şu an durumunuz nasılş🥹
OyaGny hlyaakky merhaba bende kullanıyorum o takviyeyi doktor sabah öğle akşam olmak üzere 2 şer tane demişti tok karnına ben öyle kullanıyorum