rumtekin AlparslanMom61_ benimde öyleydi üç gündür. Sağım yaptım bestlak damla ve dut kurusu içtim . Akşama hemen etki etti çok şükür. Birde suyu çok içtim
rumtekin AlparslanMom61_ Sütünüz artmaya başladı mı merak ettim. Ben dereotuda tüketmeye başladım güzel etki etti
AlparslanMom61_ rumtekin çok su içiyorum günde 3 belki 4 litre 😂bestlak damlayı çok duydum alayım bende o zaman 🥹
rumtekin AlparslanMom61_ bende artsın diye 4 e yakın içiyordum. Dün öğlen ve akşam damla kullandım hemen farketti çok üzülüyordum gelmiyor diye mama veriyordum mecbur. Gece memeler doldu emzirdim sabahta doluydu hatta şiştiği için ağrı bile yaptı . Çok şükür arttı inşallah sizde de fayda eder 🥰
AlparslanMom61_ gizememre ne zaman da etkisini gördünüz🥹mama vermek istemiyorum emziriyorum sonra sağıyorum az çıkıyor 25-30 cc eski doluluk yok gibi 🫠🫠
gizememre AlparslanMom61_ ben göremedim maalesef de arkadaşım 4 günde fark etti demişti inşallah sen de de işe yarar hiç gerek kalmaz mamaya
AlparslanMom61_ acemiaanne solgar brewers yeast whit diye bir tablet buldum bende yorumları çok güzeldi sipariş verdim. Buradakiler bestlak önerdi onu da deneyeceğim siz de deneyin isterseniz. Umarım sütümüz artar🫠
AlparslanMom61_ rumtekin bir tık çoğalma oldu ama yine istediğim gibi değil. Şuan başka bir takviye kullanıyorum o iyi geldi gibi Lactamil tadı çok güzel ama fayda görmedim
yunussemre yunussemre sütünüz azaldığını nasıl anladınız çocuk aç olduğu için uyumamaya başladı nasıl oldu
AlparslanMom61_ yunussemre memeden çıktıktan sonra huzurlu olmuyordu ağlıyordu sağım yapıyorum arttırmaya çalışıyorum 2 gündür memeden çıkarken huzurlu sağımın ve kullandığım takviyenin faydasını görüyorum galiba
burckayralc Bende de 4.ayda oldu. Yetersiz kilo alımından anladım Bestlak damla kullanıyorum daha dolu oldu ama kilo alımı hala yavaş. Kilo alımı nasıl sizin bebişlerin
AlparslanMom61_ burckayralc 4. Aydan sonra kilo alımı zaten azalırmış. 🤭 şuan bi takviye kullanıyorm bende o iyi geldi gibi
rumtekin AlparslanMom61_ AlparslanMom61_ inşallah biran önce çoğalır 🥰 lekelenme yada regl oldu mu sizde? . Benim biraz lekelenme var acaba ondan mı azaldı diye düşündürdü (gerçi stresli bir dönemden geçtim onunda etkisi olabilir azalmasında)