AlparslanMom61_ melindababy gayet güzel geçti ateş olmadı huzursuzluk da olmadı bir kere ishal şeklinde kaka yaptı ve geçti sonra
melindababy AlparslanMom61_ olduk bizde bakalım inşallah güzel geçer bizimde, 1 hafta kakasını temizlerken temas etmemek gerek diye duymuştum var mı öyle bişey eldiven falan kullanan var mı temizlerken bulaşıyormuş diye duymuştum doğru mu acaba