AlparslanMom61_ biz 2.ay olduk ilk dozu o uyku halini ilk doz yaptı sonra 2 ve 3. dozlarda hafif ishal ile geçti pek etkisi olmadı uyku gibi, eğer ayı çok büyük değilse akşam uykusunu etkileyeceğini düşünmüyorum, ağızdan damlatılan bir aşı, banyoya bir engel olmuyor, işte çok tok olmasın demişti doktorumuz kusmasın aşıyı diye