miniklerimad 36 aylık oğlum ne yapsam huysuz memnuniyetsiz asabi 🤣 ve normalinde çok tatlı çocuktur ama değişti şimdi uyandırmaya çalışacağım ama korkuyorum şu Recep ivedikte ki ısıran çocuk gibi oluyor kendi uyanmazsa . O kadar iyi konuşuyor ki maşallah bazen cevap verecek cümlemde kalmıyor böyle bakıyorum susuyorum duvara doğru :))