miniklerimad Kafayı yememe ramak kala teselli mi diyeyim tecrübe mi isteyeyim artık ne varsa yardım 🥲 her şeye ağlayan devamlı kendini yerlere atan sinirlendikçe kardeşini köşeye sıkıştıran bir kızım var yıprandım bende artık kızmak istemiyorum kızsam vicdan yapıyorum siz nasıl yol izliyorsunuz ?
Ccyyln miniklerimad hiçbir yol izleyemiyorum maalesef. Benim kızım da üç buçuk yaşında ve tam da dediğiniz gibi. Olur olmadık her şeye ağlıyor, küsüyor, bağırıyor. Kendi kendine sakinleşmesini bekliyor, sonra konuşuyorum ama pek de işe yaramıyor
tospikannesi_ miniklerimad hayır dedikçe veya kızdıkça daha beter oluyor. Çünkü onların inat dönemi. Benim kızım 33 aylık ama şimdiden inatlaşmaları başladı. Yaptığım tek şey odağı başka yere çevirmek ağlayıp kendini yere mi atıyor yırtsada umursamaz davranıyorum 5 dk yırtar eninde sonunda kalkar yada olmayacağı birşeyin illa olmasını mi istiyor hemen odağı çeviriyorum. Aaa Buğlem şundan yapalım mı sen çok seversin gibi? Bu şekilde sorunsuz atlatıyorum ama hiç anlamadığım zamanda örneğin bugün babasıyla markete gittim. Eksikleri almak için. Sepeti almış eline ne isterse canı dolduruyormuş. Halbuki babasıyla evde anlaşıp gitti seni üzmeyecem sadece 1 şey alacam diye böyle olunca babası demiş bunları alamayız param yok ve bunlar çok sağlıksız biz bunları kullanmıyoruz demiş o sırada bizim kız bir çocuğu görmüş abur cesur alıyor başlamış ağlamaya. Babasıda marketin ortasında oturtmuş kucağına konuşmuş kızım evdeyken böyle böyle dedik bak benim param yok hepsini alamam dişlerinde çürür bir şey alalım olur mu diye? Bizim kızda tamam babacım sen üzülme bir tane alacam hem dişlerim çürür bunları alırsam demiş. En sevdiği şey kuruyemiş babasından kuruyemiş istemiş sadece😄 en kritik anda sakince konuşmayı deniyoruz
ikicocukannesi205_ miniklerimad yol kalmadı yani oğlum artık taniyamiyorum sürekli mızmız herşeye ağlıyor kardeşini arada dövüyor şimdi birde tuvalet eğitimi var başladık herşey üst üste geldi bu sendromlar mafetti beni
BelisMelis411 miniklerimad cok ıyı anlıyorum ballaha benım kız ekımde 4 yasında olacak aynılarını yasıyorum sabah bır kalkıyor aglayarak ta yatana kadar sglkyor herseye aglıyor ınat edıyor usandım artık napacagımıda bılmıyorum
uykucukoalaa miniklerimad 3 yaş tam bir sabır dönemi ama sabır taşı da olsa çatlar yani öyle bi dönem Allah hepimize yardım etsin bi de kardeşi olsa şuan ne yapardım bilmiyorum çok zor bi yaş
ellerimt0mbikt0mbik miniklerimad Nasıl yani ,3 yaşın da mı sendromu var ,bakın bir sendrom daha kaldıracak gücum yok keşke bunu okumasaydım ya 🥲 Benim oğlan 3 yaşına girecek 15 gün sonra ve maaşallah iki senedir anamı ağlatan çocuk gayet uslu kendi halinde .Değişecek mi yani bu durum …🥲🥲🥲🥲
defneduruu miniklerimad benm kızımda sevicem diye fazla sıkıyor bazen sert davranıyor kızsam da değişen birşey olmuyor sevdiğini sanıyor
Birdunyabircennetannesiii Gelen gideni aratıyor 3 yaşta delirmedim çok şükür 4 yaşında da delirmem inşallah 😅
miniklerimad eda-14 bir iki gündür krizlerine tepki vermeyip sadece izliyorum rahatladık ben tepki verdikçe daha büyüyormuş onu anladım