Ega jap ilerlemismi demek ben düşer diye dusunmustum 😔geçmiş olsun bebise gözlük taktırmakta zor olmali
jap Ega teşekkürler💮 ilk gün çok korktu taktırmadı yakın gözlüğü olduğu için görüntü büyürmüş. Sonra yavaş yavaş alıştı ama gün içinde sık sık çıkarıyo. Kulandıkça numarası düşermiş inşallah