Ega 10 aylık canım. Kırkı çıkınca farkettik 2 ay 14 günlükken celal bayara profosore götürdük daha çok küçük 1 ay sonra bidaha gelin dediler 4 aylıkken götürdük burun kökü gelişmediğinden fazla kayıyo gibi görünür falan fıstık dediler 10 aylık olunca gelin dediler oraya gitmeden önce özele çıktık ölçüm falan yaptılar hipermetropmuş. Boşuna zaman kaybettik onu bekle bunu bekle numarası ilerlemiş gitmiş.