dilfiruz peki bi şey daha sorsam😅 ben şuan lazımlığa yaptırıyorum ama bu ilerde tuvalete gitmesi için bi sorun olurmu ? Çünkü tuvalete çişe gittiğinde ne ödül verirsem vereyim orda durmuyor oturmuyır sıkılıyor ama lazımlığında biraz oturup en azından çişini yapıyor bende ona yaptırıyorum artık. Ama daha sonrasında tuvalete ya alışmazsa ya hep lazımlık isterse diye de düşünüyorum tabi