Merhaba arkadaşlar, kızım 2 yaş 3 aylık uzun süredir kendi kendine bezini çıkartıp atıyordu çıplak geziyodu bezleyeceğimde felan kaçıyodu ama çiş kaka söylemiyordu merdivenleri kendi çıkıp iniyor sabahları kuru kalkıyordu bende bi gaza geldim bugün tuvalete başladık bezi attık. Fakat sabahtan beridir kaç kez tuvalete gittik yarım saat bi saat tuvalette bekledik ama hiç yapmadı bi kaç dakika durup sonra kalkıp gitmek istedi ama ben bi şekilde oyaladım belki yapar diye tabi yapmadı, gün içinde 2 kez kaçırdı altına rahatsız da olmuyo o da sıkıntı 😂 benim sormak istediğim bu hep böyle mi olucak ne zaman tuvalete yapar açıkcası hiç umudum yok 🥹