banu32 anne36 hadi ya inşallah olmaz allahım ne zor cocuklar için bu şeyleer. Annelere babalara çok zor oluyor yavrulsrın haberi yok yazık kuzularım
anne36 banu32 içinizi ferah tutun iyi düşünün iyi olsun. Biraz, stresli ama geçecek hemde hiç korktuğunuz gibi olmayacak Allah’ın izniyle.
banu32 anne36 kontrole gidince elıyle mi muayene ediyor peki usg ile mi . Bzim eliyle baktı sadece oylemi anlaşılıyoe bu yani
anne36 banu32 eliyle baktı. Zaten ameliyattan sonra sizde sürekli kontrol edin fıtık durumu varsa ağlayınca şişiyor zaten anlarsınız