banu32 bizim sağ taraftaydı doktorumuz sol tarafı da kontrol edicem dedi. İyi ki etmiş solda da varmış orayı da onarmış. Ameliyat sonrası ağlaması içinde belki sizinki ağlamaz ama şöyle söyliyim ameliyatı atlattığınız için o rahatlıkla bir şekilde geçiriyorsunuz. Siz benim gibi kendinizi strese sokmayın hemen bitecek geçecek, sağlıkla büyüsün yavrunuz :))