ozgecankosar a_ne00444 bana bi de 3 ay bitsin düzelecek demişlerdi şimdi 1 yaşına gelsin düzelecek diyorlar valla saç baş yolcam 😂
ozgecankosar mamabear_ 2 arkadaşımında kızı var 1 saat öyle oturup bakınıyorlar onlarda 4 aylık gördükce insan özeniyo benimki oğlan bu arada 😂 benim sorunum ağlaması aslında o ağladıkca bende üzülüyorum kıyamıyorum sessizce kucağımda da durmuyor hep hareket halinde
mamabear_ ozgecankosar her bebeğin mizacı farklı çok kıyas yapmamak gerek biliyorum elinde olmuyor insanın benimki de şöyle otursa oyalansa diyor. Ama ne yalan söyleyeyim çok sakin bebek görünce bana değişik geliyor asıl 😅
ozgecankosar a_ne00444 hadi ya bana herkes ek gıdaya başlayınca oyalanacak ağlaması düzelir dediler son 1 ay kaldı bekliyorum 😂
ozgecankosar mamabear_ evet evet bende biraz sakinlesin istiyorum ama sakin görünce niye kıpırdamıyor bu çocuk garip diye aklımdanda geçmiyo değil 😂
1cocukannesi_1 Kızım 7 aylık yanında oturursam yada kucağımda olursa çok mutlu benden başka birisi kucağına alırsa yada beni göremezse ben onı kucağıma alana kadar ağlıyor 🥲