Merhaba kızlar bebeğim 4.5 aylık , doğdu doğalı mız mız bi bebek yani kucağına aldırana kadar yalandan ağlıyor çığlık atıyor . 15 dk oyalanıp 1 saat kucakta . Dışarda çok mutlu sesi bile çıkmıyor 🥺 böyle olup normale dönen bebişler kaçıncı ayda sakinledi bi umut olun ya 😅