omusars Bebeğim 2 aylık. Bugün ilk kez pompayla sütümü sağıcam ve yarın bebeğime dışarıda içiricem. Bugüne kadar bebeğim memeden emdiği için kaç ml süt içiyor bilmiyordum. 2 aylık bebek bir öğününde kaç ml süt içer? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🩵
defnevedoruk omusars benim bebeğim 17 günlük 75-80ml içiyor sağınca sizinki 100-120 falan içer herhalde
elifyldz35 omusars merhabalar benimde 2 aylık bebeğim var biz dışarı çıkınca sağıp biberona koyuyorum havalar çok sıcak olduğu için sağım yapıp 150 milim 100 milim kavanoza koyup buzla termal çantaya koyuyorum o şekilde yanıma alıyorum biberona 20 şer ya da 30 ar cc koyup veriyorum hava çok sıcak olduğu için süt çabuk bozuluyor diye azar azar koyup biberonla veriyorum bitirdikçe yeniden doldurup ılıklaştırıp veriyorum
nazts01 omusars benim bebeğim iki buçuk aylık sağıyorum ama biberonu tutmuyor daha önce denediniz mi acaba tuttu mu biberonu markası ne
ikibaloglanannesi omusars 3 aylık oğlum gün içinde sağdigim sütten 120cc içiyor. 2 aylık iken 90cc içiyordu süt.
omusars elifyldz35 çok mantıklı bende böyle yapabilirim. Sütü dışarıda kaç saatte tüketmesi gerekiyor?
omusars omusars elifyldz35 bir de bişey daha sormak istiyorum, ben biraz sağdım 60 ml kadar çıktı buzdolabına koydum akşam tekrar sağıp üzerine ilave edeceğim bu şekilde olur değil mi?
omusars nazts01 evet daha önce denedim phılıps avent kullanıyorum 😊 siz hangi markayı kullanıyorsunuz?
ozlemzumranisa omusars ayrı zamanda sağdığınız sütlerin 1 saat dolap soğukluğunda bekletip birleştirin dolaptaki süte 2. Sağım eklenirse bozulur.birde birleştirilmiş sütlerin aynı günün sütü olup dondurucuya konması gerekiyor
omusars nazts01 lansinoh ve phılıps markadan bayağı kişi memnundu iki marka arasında kararsız kaldım sonra phılıps aventi tercih ettim
omusars nazts01 ben phılıps derim ama tabi herkesin fikri farklı. Lansinohta çok övülüyor ama tercihim aventten yana oldu🌷
feslegencihnm nazts01 ben bebeğimi lansinoh ile biberona alıştırdım phlipsde çekmeden gelmediği için alışamadı istemedi
omusars ikibaloglanannesi çok teşekkür ederim yarın ne kadar içtiğini anlayacağım inşallah 🫠 benim oğlumda o aralıklarda içer heralde 🤷🏼♀️