nilyacagan Benim bebeğim 5 ay 21 günlük doğum yaptıgım günden beri ara ara kanamalarım oldu doktora gittim bu ilacı verdi cerazetteyi aynı saate almaya özen gösteriyorum ama kanamam 2-3 hafta sonra yine başlıyor yoğun bir şekilde oluyorum gerçekten çok sıkıcı bir durum ped takmaktan yoruldum doktorum normal diyor ama mide bulantısı felan var ilacın yan etkilerine baktığımda Hasta gerektiğinden fazla Cerazette alırsa: Tek seferde çok fazla Cerazette tableti almanın ciddi zararlı etkileri bildirilmemiştir. Bulantı, kusma ve kadınlarda veya kızlarda hafif vajinal kanama görülebilecek belirtilerdir. Böyle yazıyor