utkummm mnkanne1 bizde denizli burasida sicak ben kapiyi kapatiyodum o zamanda soguk oluyo dun aralikli biraktim artik kapiyi oyle iyi oldu🙂
ayisit Umutunannesi_ biz doğduğundan beridir neredeyse klima ile yatırıyoruz. Direkt üzerimize üflemiyor klima sadece altına uzun giydiriyorum, üstünde kısa kollu oluyor gece kontrol ediyorum göğüsünü ensesini soğuksa ayarı yükseltiyorum
maygirl utkummm 2 klima calışiyor 1 aydır çok nadir 1 2 saat kapanmıştır en fazla..23 te çalışiyor 2 side heryer kapalı bütün oda kapıları açık çalışır.geceleri bazen 25 e alırız cunku soğuk oluyor bazen surekli calismaktan.
utkummm hilall1234 bende kapatip duruyordum oyle cok geliyomus elektrik sanırım oyle diyolar,odanin kapisini aralikli birakiyom artik bende