herhangibiranne_ iyiymiş, uygunmuş demekten başka çare yok maalesef. Ekonomik olarak krizdeyiz, bu kriz adı altında milleti söğüşleme fırsatını kaçırmıyor hiçkimse. Normalde yasal değil okulların para talep etmesi. Ama aidat adı altında devamlı bir para talebi var. Ben hatırlıyorum eskiden aidat için haber gönderirlerdi, babam da kızardı öyle bir şey yok diye. Aidatı vermeden ortaokul diplomamızı bile vermiyorlardı 🤷 benim bildiğim okul ücretli öğretmen falan çağırdığında bu aidatlar kullanılıyor, devlet karşılamıyor o tarz giderleri. Ama yakınımdaki okulu arıyorum anasınıfınızda kaç öğrenci oluyor diyorum, 40 diyor. Peki kaç öğretmen diyorum, bir tane öğretmen diyor. En azından ikinci üçüncü bir öğretmen olamayacaksa ben niye aidat veriyorum o okula değil mi? Sorulacak, sorgulanacak çok ama çok şey var ama sorgulamakla bir yere varılmıyor, iş sandıkta bitiyor… Umudumuzu yitirmeyelim yine de.