edaa_06 bizim buradaki belediye de 12 bin aylık. Yani saçma buluyorum belediyenin kreşinin bu kadar fazla olmasını bence fazla çalışayım da kreşe vereyim diyecek olan anne asgari ücret alacaksa hiç çocuğundan ayrı kalmasına gerek yok boş yere yani. Sizin yıllık 10 bin para değil çok iyiymiş