rabiaa1605 senamomss ayy sakarya adapazarı çok güzeldir kendi adıma konuşuyum bekarken gitmiştim çok sessiz sakin temiz bir yerdi şuan nasıl hiç bilmiyorum
rabiaa1605 oncul benim annem babamda yozgat boğazlıyan yamaçlı kasabasından yenifakılıda iniyoruz dayım bizi gelip alıyor