superanne527_ oncul merkezde olsaydın oraya göre biraz daha iyi canm bende Kırşehirliyim ama sevmiyorum yani sosyal alan çok yok 😊
eslemelf oncul bende oraya gittim kuzenim orda hiç sevemedim avm bile yok diyorlar insanları falan da çok soğuk