cbaykus Burakgul1 bizimde aynı maalesef ben taşınıyorum 4 aylık bebeğimle. Başka bir eve daha çok kira veririm bu evde oturmam. Her sene 100 de 100 bizim bu sene katlanamadim artık.
Burakgul1 cbaykus bizde ev alabilirsek bakacağız ama alamazsak aynı çıkcagıx sürekli yüzde yüz hiç sende varmı demiyorlar kendileri daha kötüymüş
busrara12 Burakgul1 girdiğimizden beri her yıl yüzde yüz zam yapıyo. Bu yıl daha da fazla yapacaktı konuştum da yüzde yüze zor ikna ettim gözleri doymuyo eyy gidi
yavruaslanlar Burakgul1 borcu sizi ilgilendirmez ne vicdansızlar ya ihtiyacı olmayan adam kirada oturur mu oturmaz cidden bu ev sahipleri cok vicdansız